فروش چسب رابرلاینینگ , فروش چسب لاستیک به فلز , فروش تسمه نقاله

شرکت زرین پوشش ایرانیان

شماره ثبت : ۶۱۱۷۶۱

فروش عمده چسب دو جزئی در تهران:

چسب دو جزئی دارای مقاومت بالا و چسبندگی بسیار عالی است این نوع چسب برای سطوح مختلف از جمله بتن ، فلز ، چوب و شیشه کاربرد دارد . تولید کنندگان زیادی درصدد دریافت این نوع محصول هستند یکی از مجموعه های معتبر که اقدام به فروش چسب دوجزئی نموده است پاک جلوه نگار میباشد ویژگی محصولات این گروه کیفیت بالا همراه با ضمانت محصول است برای خرید انواع چسب دو جزئی میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید .

انواع چسب دوجزئی :

چسب های دو جزئی بر روی کلیه سطوح به راحتی میچسبند و در برابر عوامل مضر مقاوم بالایی دارند به راحتی بر روی انواع سطوح مانند سقف فلزی و بتن میچسبد. به طور کلی انواع نام برده چسب ها در شرایط سخت و مرطوب به خوبی عمل میکند.

چسب های پلی یورتان تک جزیی و دو جزیی برای مصارف مختلف از جمله کفپوش های لاستیکی ، لمینت صنایع غیر غذایی، ساندویچ پانل ها ،چرم، جوب، فلزات و انواع سطوح پلیمری و …. کاربرد دارد.

جهت خرید چسب دو جزئی به صورت عمده میتوانید با پاک جلوه نگار در ارتباط باشید پاک جلوه نگار با فروش عمده چسب دو جزئی با لاترین کیفیت و قیمت مناسب آماده خدمات رسانی به مشتریان گرامی میباشد .

نکاتی در مورد چسب های دو جزئی :

سطح مورد نظر باید تمیز و خشک و بدون گرد و غبار باشد، سپس از هر جزء چسب به میزان مساوی کاملا مخلوط کنید تا زمانی که رنگ چسب یک دست شود . پس از 15 دقیقه چسب دو جزئی مخلوط شده آماده استفاده می باشد .
یک لایه نازک از چسب را روی سطح مورد نظر بمالید و سپس قطعات را روی هم قرار داده و به مدت یک ساعت تحت فشار قرار دهید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *