فروش چسب رابرلاینینگ , فروش چسب لاستیک به فلز , فروش تسمه نقاله

شرکت زرین پوشش ایرانیان

شماره ثبت : ۶۱۱۷۶۱

چسب کموزیل چیست ؟

چسب کموزیل امروزه به یکی از پر مصرف ترین و پر کاربرد ترین چسب های صنعتی تبدیل شده است که در صنایع مختلف نیز دارای کاربرد میباشد . این چسب جهه چسباندن موارد پلاستیکی ، لاستیک به فلز انجام میشود . چسب کموزیل برای اتصال انواع ترکیبات و انواع آلیاژ ها و پلیمر ها با پایه قطبی مورد استفاده قرار میگیرد.

از این نوع چسب در صنایع خودرو ، صنایع تولید غلتک ها در کارخانه های سیمان، رابرلاینینگ انواع مخازن و … استفاده می شود. این محصول به دلیل قابلیت های بالایی که دارد به یکی از محصولات پرفروش بازار تبدیل شده است.

یکی از موادی که در خرید این چسب حائز اهمیت است قیمت آن است هر چه میزان  قیمت آن کاهش یابد به تبع مشتریان زیادی را به خود جذب میکند . اما در نظر داشته باشید که در زمان کاهش قیمت نباید کیفیت و استحکام چسب پایین آید.

روش استفاده از چسب کموزیل :

ابتدا قبل از چسب کاری محیط مورد نظر باید عاری از هر گونه ناپاکی باشد یعنی باید کاملا تمیز باشد . . لذا آماده کردن و پاک کردن سطح فلز، برای اتصال منسجم و کاملا محکم لاستیک به فلز دارای اهمیت می باشد. برای تمیز کردن سطح فلز از کثیفی ها و ناپاکی ها، دو روش وجود دارد که از طریق آن ها می توان سطح فلز را بطور کامل پاک کرده تا اتصال با کیفیت بالاتری صورت پذیرد. در زیر به صورت تیتروار به این دو روش اشاره می کنیم.

از طریق آن می توان سطح فلز را برای شروع عملیات چسب کاری کاملا پاک کرد، روش شیمیایی می باشد. معتبر ترین و بهترین روش شیمیایی شناخته شده برای انجام این کار، روش فسفاته کاری (phosphatizing) می باشد که مشهور ترین و بهترین روش شیمیایی برای انجام عملیات چسب کاری به شمار می رود.

روش مکانیکی: یکی دیگر از روش های پاک کردن سطح فلز، روش مکانیکی می باشد که مهم ترین و معتبر ترین روش مکانیکی که برای این منظور استفاده می شود، روش شن پاشی است.

موارد بسیار مهم در استفاده از چسب کموزیل، این است که باید چسب را قبل از شروع به استفاده کردن، کاملا به هم بزنید تا ذرات معلق موجود در مایع پایه ی این چسب، کاملا در آن حل شده و به صورت یکدست در آیند. در صورتی که این عمل قبل از شروع عملیات چسب کاری انجام نگیرد، اتصال لاستیک به فلز با کیفیت پایینی انجام خواهد گرفت و کیفیت لازم را نخواهد داشت. در هنگام عملیات چسب کاری با چسب کموزیل نیز باید هر چند دقیقه یکبار چسب را به هم بزنید تا کاملا یکدست شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *