فروش چسب رابرلاینینگ , فروش چسب لاستیک به فلز , فروش تسمه نقاله

شرکت زرین پوشش ایرانیان

شماره ثبت : ۶۱۱۷۶۱

فروش چسب رابرلاینینگ در تهران :

یکی از خدمات ما تولید چسب رابر لاینینگ با کیفیت بالا و قیمت مناسب است اگر به دنبال فروش چسب رابر لاینینگ در تهران هستید میتوانید با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید .

در ابتدا شما را با رابر لاینینگ آشنا خواهیم کرد که از چه نوع موادی ساخته میشود و کاربرد آن چیست درادامه با ما همراه شوید .

رابر لاینینگ چیست؟     

یک نوع پوشش لاستیکی است که جهت مقاومت و استحکام مخازن و قطعاتی که در معرض برخورد با اسید ها قرار دارند مورد استفاده قار میگیرد. این نوع پوشش با نام های دیگری مانند عایق پلاستیکی ، عایق ضد اسید ، عایق مخازن ، و… بکاربرده میشود.

کل سطوح آن توسط لایه های پلاستیکی که دارای ضخامت 3 الی 10 میلیمتر هستند پوشش داده میشود . این نوع پلاستیک در برابر اسیده ها به طور مثال اسید کلریدریک ، اسید سولفوریک و… قابل اجرا است . وبازخورد خوبی را نشان میدهد.

توصیه هایی در مورد مصرف رابر لاینینگ :

در مقابل دما و اسید مقاوم بوده و عمر مخزن ها را مقاوم میسازد . توجه داشته باشید که هر نوع مخازن رابر لاینینگ مخصوص خود را دارد به طور مثال لاستیک مخصوص اسید سولفوریک را نصب کرده باشد درون مخزن نباید اسید دیگری ریخته شود چون آن لاستیک با اسید سازگاری ندارد .

تعریف چسب رابر لاینینگ :

چسب رابر لاینیگ یک اتصال خوب و قوی برای محصولات پلاستیکی و فلزاتی میباشد جهت چسباندن لاستیک به لاستیک ، لاستیک به فلز ، لاستیک به پارچه ، لاستیک به چوب ، لاستیک به پلی یورتان استفاده شده است و جهت چسباندن لاستیک به سایر اشیاء نیز قابل استفاده می باشد.

مقاومت فوق العاده به نیروهای دینامیکی و عوامل خورنده‌ی شیمیایی و مقاومت به روغن ها و حلال ها، این چسب را به یک محصول منحصر به فرد تبدیل نموده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *