فروش چسب رابرلاینینگ , فروش چسب لاستیک به فلز , فروش تسمه نقاله

شرکت زرین پوشش ایرانیان

شماره ثبت : ۶۱۱۷۶۱

خرید چسب رابر لاینینگ در تهران :

چسب رابر لاینینگ یکی از چسب های بسیار قوی برای اتصالات لاستیک ها و فلزات کاربرد دارد این محصول می تواند به تنهایی یا به همراه پرایمر استفاده شود.

جهت خرید چسب رابر لاینینگ با کیفیت بالا و  قیمت مناسب میتوانید با ما در ارتباط باشید . هدف این مجموعه تولید محصولات باکیفیت و کسب رضایت مشتری است .

این نوع چسب جهت مقاوم و استحکام مخزن ها وقطعات مختلف مورد استفاده قرار میگیرد و درصد بالایی از مقاومت در برابر انواع اسید ها از خود نشان میدهد.

 

مقاومت فوق العاده به نیروهای دینامیکی و عوامل خورنده‌ی شیمیایی و مقاومت به روغن ها و حلال ها، این چسب را به یک محصول منحصر به فرد تبدیل کرده است .

جهت چسباندن لاستیک های NR IR BR SBR CR NBR IIR EPDM و یا ترکیبی از آنها به انواع فلزات و پلاستیک ها کاربرد دارد. مقاومت فوق العاده به نیروهای دینامیکی و عوامل خورنده‌ی شیمیایی و مقاومت به روغن ها و حلال ها

رابرهای سخت در مقابل اسیدها و بازها :

مقاومت ویژه ای از خود نشان می دهند. بنابراین در تجهیزات مجاور با مواد شیمیایی و اسیدی از این رابرکاری مخازن استفاده می شود. ترکیبات و میزان سختی این مواد باید به گونه ای باشد که با مواد شیمیایی وارد واکنش نشوند.

به دلیل انعطاف ناپذیری رابرهای سخت در محل هایی که تنش مکانیکی در آن‌ها زیاد است نباید از این رابرها به عنوان پوشش دهنده استفاده نمود.بنابراین در محیط هایی با تنش مکانیکی، به موادی نیاز است که از انعطاف پذیری نسبتاً خوبی برخوردار باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *